Dawn of Peacemakers – UKK

Löydät tältä sivulta kaikki usein kysytyt kysymykset koskien Dawn of Peacemakers -peliä. Yksittäisiä skenaarioita koskevat kysymykset saattavat sisältää spoilereita ja ovat siten piilotettuina nappien alla. Tietyssä skenaariossa ensimmäisen kerran käytettäviin mekaniikkoihin liittyvät kysymykset löytyvät kyseessä olevan skenaarion alta.

Eikö kysymykseesi löydy vastausta? Lähetä meille sähköpostia tai kirjoita viesti BoardGameGeek-sivustolle ja vastaamme sinulle niin pian kuin mahdollista.


Campaign-pelitilaa koskevat kysymykset

K: Voiko papukaijojen evasive -ploy-kortti liikuttaa yksiköitä kauemmaksi vihollisten yksiköistä?
V: Kyllä. Tämä kortti kumoaa säännön, joka estää yksiköitä liikkumasta kauemmaksi kaikista vihollisyksiköistä.

K: Nostin task-kortin influence tai scheme-toiminnon aikana ryhmälle, jolla ei ole yhtään yksikköä laudalla. Mitä teen?
V: Poista nostettu kortti välittömästi pelistä ja nosta sen tilalle uusi kortti samasta pakasta. Influence ja scheme-toiminnot eivät mene koskaan hukkaan, vaikka nostaisit kortin vailla yksiköitä laudalla.

Skenaario 1 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 2 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 3 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 4 – Näytä kysymykset

Q: Päättyykö peli, jos pelin lopetusehto (game end condition) täyttyy, vaikka henkilökohtaisen / yhteistyöagendan voittoehto ei vielä täyty?
A: Kyllä. Peli päättyy, jos yksikin lopetusehto täyttyy riippumatta, onko se sitten voitto- tai häviöehto (win / lose). Jos agendasi ei täyty, lasketaan se joka tapauksessa sinun tappioksesi.

Skenaario 5 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 6 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 7 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 8 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 9 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 10 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 11 – Ei vielä kysymyksiä

Skenaario 12 – Ei vielä kysymyksiä


Skirmish-pelitilaa koskevat kysymykset

Ei ole vielä kysmyksiä kosken skirmis-pelitilaa.


Painovirheet

Dawn of Peacemakers -pelin ensimmäisestä painoksesta on löydetty muutamia pieniä painovirheitä. Voit tarkistaa pelisi version laatikon takakannesta, viivakoodin vierestä. Ensimmäisen painoksen peleissä siinä lukee ”SWG180501”.

Kampanjakirja, sivu 6 – Näytä painovirhe

Kuvassa on kolme papukaijasotilasta, joilla on pyöreä alusta. Alimmaisella näistä pitäisi olla tähdenmuotoinen alusta kuten sivulla 7.

Kampanjakirja, sivu 12 – Näytä painovirhe

Kampanjapakassa on 12 outcome-korttia ensimmäisen skenaarion jälkeen, eikä 11. Nostettaessa kortteja kampanjapakasta, nosta aina kunnes näet seuraavan lukkokortin.

Kampanjakirja, sivu 23 – Näytä painovirhe

Linnoitus antaa osapuolelle, jolla on yksiköitä sen päällä, 2 motivaatiota eikä vain yhtä. Tämä on oikein muualla ohjekirjoissa. Linnoituksen laatassa on myös muistutukseksi kaksi motivaatioikonia.

Kampanjakirja, sivu 35 – Näytä painovirhe

Jos Chieftain Khunawa on päihitetty aikaisemmassa skenaariossa, poistetaan pelistä task-kortit ympyräryhmältä, eikä ratasryhmältä.

Kampanjakirja, sivu 50 – Näytä painovirhe

Punaisella armeijalla pitäisi olla 1 tähti ja 1 ratas fortify-task-kortti. Yksikkölistaus sivun alalaidassa listaa vain then Macaw Assassin -yksikön, vaikka niitä on kartalla 3.